Dat is heel eenvoudig en kan op verschillende manieren:
- Via WhatsApp: +31 85 00 41 850 (de snelste manier)
- Telefonisch. Dit nummer kunt u ook gebruiken om te bellen: +31 85 00 41 850
- Via mail: info@progezond.nl
Dat is heel eenvoudig en kan op verschillende manieren:
Bij ons heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op progezond.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een track & trace code. Hierdoor is het bestellen via onze website geheel risicovrij. We bezorgen in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk:
NAAR NEDERLAND
DPD:
POST NL:
NAAR BELGIË:
Monial Relay:
DPD:
POST NL:
NAAR DUITSLAND:
DPD:
NAAR OOSTENRIJK:
DPD:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
U krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakket is verzonden. Als u uw pakket wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code. Deze kunt u vinden in de e-mail.
Als u een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat u uw pakketje kunt volgen. Krijgt u een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kunt u aangeven wat uw factuuradres en uw bezorgadres is. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg binnen 14 dagen retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren.
Het verzoek tot retournering moet binnen 14 dagen na aankoop worden ingediend via "mijn account" en goedgekeurd worden. Vervolgens dient het artikel te worden teruggestuurd naar het aangegeven retouradres.
Heb je vragen over ons retourbeleid? Dan kun je de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.
Dit hangt af van de vervoerder of verzendmethode die je kiest bij het retourneren van je artikel. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, zullen we je per e-mail op de hoogte stellen. We streven ernaar om restituties binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel in ons magazijn te verwerken, maar het kan enkele dagen duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling op je rekening of kaart verwerkt.
Let op: Het niet naleven van deze retourvoorwaarden kan leiden tot vertraging of weigering van de retourzending.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Laat het ons weten. We doen ons best om het op te lossen. Bent u niet tevreden over de oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.