Mijn winkelwagen ()
cload

GEGARANDEERD VEILIG AFREKENEN

Gratis verzending bij een bestelling!  

Veel gestelde vragen

  • Hoe neem ik contact op?
  • Welke betalingsmiddelen accepteren jullie?
  • Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wat is de levertijd?
  • Waar is mijn pakket?
  • Mijn Track & Trace-code werkt niet. Wat nu?
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
  • Oeps, verkeerd bezorgadres doorgeven. Wat nu?
  • Hoe kan ik een artikel terugsturen?
  • Hoe lang duurt het voordat het gecrediteerde bedrag wordt teruggestort?
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Heb ik garantie?
  • Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Contact

Hoe neem ik contact op?

Dat is heel eenvoudig en kan op verschillende manieren:

  • Via WhatsApp: +31 85 00 41 850 (de snelste manier)
  • Telefonisch. Dit nummer kunt u ook gebruiken om te bellen: +31 85 00 41 850
  • Via mail: info@progezond.nl

Betaling

Welke betalingsmiddelen accepteren jullie?

Betalingsmiddelen

Bij ons heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op progezond.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

  • iDEAL
  • Paypal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • Google Pay

 

Bestelling & Levering

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?

Bij het plaatsen van een bestelling kan gekozen worden uit 3 bezorgdiensten

DPD

Vind HIER je dichtstbijzijnde DPD afhaalpunt in jouw buurt.

POST NL

 

 

 

Vind HIER je dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt in jouw buurt.

MONDIAL RELAY

Mondial Relay reviews | Bekijk consumentenreviews over mondialrelay.fr

Vind HIER je dichtstbijzijnde Mondial Relay afhaalpunt in jouw buurt.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een track & trace code. Hierdoor is het bestellen via onze website geheel risicovrij. We bezorgen in Nederland,  België, Duitsland en Oostenrijk:

NAAR NEDERLAND

DPD:

  • Gratis voor bestellingen met servicepunt levering
  • € 1,95 voor bestellingen met adreslevering

POST NL:

  • € 3,30 voor bestellingen met servicepunt levering
  • € 3,45 voor bestellingen met adreslevering

NAAR BELGIË:

Monial Relay:

  • Gratis voor bestellingen met servicepunt levering

DPD:

  • € 3,75 voor bestellingen met servicepunt
  • € 6,00 voor bestellingen met adreslevering

POST NL:

  • € 6,80 voor bestellingen met adreslevering

NAAR DUITSLAND:

DPD:

  • Gratis voor bestellingen met servicepunt levering
  • € 1,95 voor bestellingen met adreslevering

NAAR OOSTENRIJK:

DPD:

  • Gratis voor bestellingen met servicepunt levering
  • € 4,40 voor bestellingen met adreslevering

 

Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Waar is mijn pakket?

U krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakket is verzonden. Als u uw pakket wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code. Deze kunt u vinden in de e-mail.

Mijn Track & Trace-code werkt niet. Wat nu?

Als u een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat u uw pakketje kunt volgen. Krijgt u een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kunt u aangeven wat uw factuuradres en uw bezorgadres is. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres.

Oeps, verkeerd bezorgadres doorgeven. Wat nu?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Retour

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg binnen 14 dagen retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren.

Het verzoek tot retournering moet binnen 14 dagen na aankoop worden ingediend via "mijn account" en goedgekeurd worden. Vervolgens dient het artikel te worden teruggestuurd naar het aangegeven retouradres.

Heb je vragen over ons retourbeleid? Dan kun je de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.

Hoe lang duurt het voordat het gecrediteerde bedrag wordt teruggestort?

Dit hangt af van de vervoerder of verzendmethode die je kiest bij het retourneren van je artikel. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, zullen we je per e-mail op de hoogte stellen. We streven ernaar om restituties binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel in ons magazijn te verwerken, maar het kan enkele dagen duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling op je rekening of kaart verwerkt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Retouren kunnen binnen 14 dagen na aankoop worden ingediend.
  • Retourzendingen zijn voor rekening van de klant.
  • Een retourverzoek dient te worden aangevraagd onder 'Mijn Account' en moet worden goedgekeurd.
  • Per goedgekeurd retourverzoek wordt er €5 aan administratiekosten in rekening gebracht.
  • Producten dienen ongebruikt te zijn.
  • De verpakking moet in nette staat worden geretourneerd; anders wordt slechts een deel van het bedrag gecrediteerd.
  • Retourzendingen dienen binnen 14 dagen na goedkeuring te worden ontvangen.
  • Het terug te ontvangen bedrag wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten gecrediteerd aan u.

Let op: Het niet naleven van deze retourvoorwaarden kan leiden tot vertraging of weigering van de retourzending.

Garantie & Klachten

Heb ik garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Laat het ons weten. We doen ons best om het op te lossen. Bent u niet tevreden over de oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.