Dit zijn de meest gestelde vragen van onze klanten. Mocht u onverhoopt toch andere vragen hebben of tegen andere problemen aanlopen dan kun u gerust contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe neem ik contact op?
Dat is heel eenvoudig en kan op verschillende manieren:
- Via WhatsApp: +31 85 00 41 850 (de snelste manier)
- Telefonisch. Dit nummer kunt u ook gebruiken om te bellen: +31 85 00 41 850
- Via mail: info@progezond.nl
Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden naar Nederland en België.
IN NEDERLAND
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Daaronder bedragen de verzendkosten:
- € 4,75 voor bestellingen voor servicepunt leveringen onder €75
- € 5,70 voor bestellingen voor leveringen nar adres onder €75
- Gratis voor bestellingen vanaf €75,-
IN BELGIË:
- € 6,20 voor bestellingen voor servicepunt leveringen
- € 7,90 voor bestellingen voor leveringen naar adres
Waar is mijn pakket?
U krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer uw pakket is verzonden. Als u uw pakket wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code. Deze kunt u vinden in de e-mail.
Mijn Track & Trace-code werkt niet. Wat nu?
Als u een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat u uw pakketje kunt volgen. Krijgt u een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen?
We werken met verschillende leveranciers uit Europa. Het kan zijn dat uw bestelling van meerdere leveranciers afkomstig is en daardoor op verschillende momenten wordt geleverd.
Kan ik een bestelling annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons. Indien uw bestelling al verzonden is, kunt u het retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Uw product hoeft alleen in nieuwstaat te verkeren. Stuurt u even een mail naar info@progezond.nl dan krijgt u van ons retourinstructies. Let op: de producten gaan rechtstreeks terug naar de leverancier. Dus het hangt af van uw producten wat uw retouradres is.
Heeft u vragen over ons retourbeleid? Dan kunt u de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als u liever persoonlijk wordt geholpen dan kunt u uiteraard gerust contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar via mail, telefoon en WhatsApp.
Oeps, verkeerd bezorgadres doorgeven. Wat nu?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Natuurlijk! U kunt uw bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kunt u aangeven wat uw factuuradres en uw bezorgadres is. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Laat het ons weten. We doen ons best om het op te lossen. Bent u niet tevreden over de oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.